شناسه خبر : 615290
تاریخ انتشار :
گسترش شبکه خدمات پس از فروش؛ اولویت استراتژیک مدیران خودرو در سال 1404

گسترش شبکه خدمات پس از فروش؛ اولویت استراتژیک مدیران خودرو در سال 1404

خودرونگاران_ مدیر شبکه نمایندگان خدمات پس از فروش مدیران خودرو از برنامه‌ریزی شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو برای افزایش 50 نمایندگی خدمات جدید در سطح کشور تا پایان سال جاری میلادی خبر داد.

به گزارش خودرونگاران به نقل از عصر خودرو، در فضای رقابتی امروز صنعت خودرو، کیفیت خدمات پس از فروش یکی از مهم‌ترین عوامل شکل‌دهنده به تجربه مشتری و انتخاب برند است. شرکت مدیران خودرو، به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی بازار خودروی ایران، با سه برند فعال ام‌وی‌ام، فونیکس و اکستریم، طی سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری قابل توجهی در توسعه و ارتقای شبکه خدمات پس از فروش خود انجام داده است.

در همین راستا، گفت‌وگویی داشتیم با مدیر شبکه خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو تا از آخرین وضعیت شبکه نمایندگی‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت مطلع شویم.


 

سید حمید سید، مدیر شبکه نمایندگان خدمات پس از فروش مدیران خودرو، درباره وضعیت فعلی شبکه نمایندگان خدمات پس از فروش مدیران خودرو، اظهار کرد: در حال حاضر، شرکت مدیران خودرو دارای 251 نمایندگی فعال در سطح کشور است که در 31 استان و 89 شهر فعالیت می‌کنند. گستردگی شبکه نمایندگان خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سراسر کشور، از مزیت‌های رقابتی اصلی ماست که تلاش کرده‌ایم به‌طور متوازن در سراسر ایران توسعه یابد.

به گفته وی از بین 251  نمایندگی خدمات فعال مدیران خودرو، 158 نمایندگی در برند ام‌وی‌ام، 70 نمایندگی در برند فونیکس و 20 نمایندگی در برند اکستریم مشغول به فعالیت هستند و سه نمایندگی نیز در هر سه برند ام‌وی‌ام، فونیکس و اکستریم در حال خدمات‌رسانی هستند.


 

افزایش تعداد نمایندگان خدمات پس از فروش مدیران خودرو به بیش از 300  نمایندگی تا پایان 1404

سید در ادامه درباره برنامه این شرکت برای افزایش تعداد نمایندگی‌های خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سال جاری نیز گفت: توسعه کمی و کیفی شبکه خدمات پس از فروش یکی از اولویت‌های کلیدی ما در سال جاری است. هدف‌گذاری ما این است که تا پایان سال 1404 میلادی، 50 نمایندگی جدید به شبکه اضافه کنیم تا پوشش خدماتی ما گسترده‌تر و دسترسی مشتریان به خدمات آسان‌تر شود. بر این اساس پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال میلادی تعداد نمایندگی‌های خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سه برند به بیش از 300  نمایندگی برسد.

مدیر شبکه نمایندگان خدمات پس از فروش مدیران خودرو با بیان اینکه این شرکت برای انتخاب محل نمایندگی‌ها، بر اساس تراکم مشتریان، نیاز منطقه‌ای، سطح رضایتمندی مشتریان و همچنین شرایط جغرافیایی تصمیم‌گیری می‌کند، تصریح کرد: تلاش ما این است که در هر منطقه‌ای که حجم بالایی از مشتریان وجود دارد، نمایندگی‌هایی استاندارد و مجهز حضور داشته باشند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، خدمات لازم را ارائه دهند.


 

هم‌قدم با شما
او همچنین تاکید کرد که تمام مشتریان سه برند تحت پوشش شرکت مدیران خودرو، صرف‌نظر از اینکه مالک خودرو ام‌وی‌ام، فونیکس یا اکستریم باشند، از خدمات پس از فروش با سطح کیفی بالا، قطعات اصلی و تیم‌های آموزش‌دیده بهره‌مند می‌شوند. هر برند با توجه به ویژگی‌های فنی خاص خود، تیم‌های تخصصی و آموزش‌های متناسب دریافت کرده است تا خدمات با استانداردهای مشخص انجام شود.

مدیر شبکه نمایندگان خدمات پس از فروش مدیران خودرو در پایان با بیان اینکه ما در مدیران خودرو، خدمات پس از فروش را نه صرفاً یک مرحله پس از فروش، بلکه آن را پایه اعتماد و رضایت بلندمدت مشتریان می‌دانیم، گفت: به همین دلیل، برنامه‌ریزی ما نه‌فقط برای افزایش تعداد نمایندگی‌ها، بلکه برای افزایش سطح کیفی خدمات، توسعه زیرساخت‌های دیجیتال و ارتقای آموزش نیروی انسانی در حال اجراست. شعار ما در شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو «هم‌قدم با شما» است و در همین‌ راستا امیدواریم با اقدامات انجام‌شده، مشتریان عزیز همواره از همراهی با مدیران خودرو احساس آرامش و رضایت داشته باشند.


نظرات

نظر شما

: : :




آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.