به گزارش خودرونگاران ، گردهمایی کوییکRS سواران با هدف تقویت باشگاه مشتریان و افزایش ارتباط دو سویه با مشتریان محصولات گروه خودروسازی سایپا امروز در شرکت پارسخودرو برگزار شد
گردهمایی کوییکRS سواران در راستای سیاستها و اهداف کلان گروه خودروسازی سایپا در زمینه مشتریمداری، شناسایی نقاط قوت و قابلبهبود محصولات تولیدی و همچنین ارتباط و تعامل دوجانبه با مصرفکنندگان محصولات و تقویت و ارتقای خدمات به باشگاه مشتریان در شرکت پارسخودرو برگزار شد
در ابتدای این گردهمایی، جمعی از کوییکRS سواران درحضور مدیران و متخصصان واحدهای فنی و مهندسی شرکت پارسخودرو به بیان نقطهنظرات و دیدگاههای خود در خصوص این خودرو پرداختند
در ادامه، مهندسان شرکت پارسخودرو، به ارائه گزارش درخصوص فرایند تولید و مونتاژ محصول کوییک RS پرداخته و اصلیترین ویژگیها و قابلیتهای این خودرو را برشمردند
همچنین اجرای مسابقه کوییک RSسواران در پیست آزمون خودرو در شرکت پارسخودرو از دیگر برنامههای این گردهمایی بود که با استقبال شرکتکنندگان مواجه شد:گفتنی است تعامل با مصرفکنندگان محصولات و ضرورتهای امر مشتریمداری و ارائه خدمات پس از فروش، در کنار انجام برنامههای افکارسنجی و پایش نقطهنظرات مردمی، از جمله اهداف برگزاری این مراسم بوده است


