شناسه خبر : 429705
تاریخ انتشار :
رشد سنگین وزنها ، توقف سبک وزنها
افت و خیزهای خودرویی رسمی شد

رشد سنگین وزنها ، توقف سبک وزنها

خودرونگاران- تازه ترین گزارش ها از میزان تولید جاده مخصوصی ها نشان می دهد که سنگین وزنهای جاده مخصوص که در سالهای تحریم روزگار ناخوشی را سپری کرده بودند این روزها در اوضاع بهتری به سر می برند و در عوض سبک وزن های مشترک با چشم بادامی در حال خداحافظی با بازار ایران هستند .

بر اساس گزارش خودرونگاران ،آماری که از میزان تولیدات سبک و سنگین وزنها منتشر شده است در حالی که آمار از افزایش تولید خبر می دهد اما تولید چند سبک وزن محصول مشترک با چینی ها متوقف شده است و در عوض تولید انواع مینی‌بوس و میدل‌باس در مهر ماه امسال به طور میانگین ۱۹.۷ درصد رشد داشته است.

این گزارش نشان می دهد که در طی هفتمین ماه سال جاری انواع مینی‌بوس و میدل‌باس در ایران خودرو دیزل ۴۵۰ درصد رشد داشته و از چهار دستگاه در مهر ۱۳۹۴ به ۲۲ دستگاه افزایش یافته است.تولید این محصول در سروش دیزل مپنا نیز با افزایش همراه بوده و از صفر دستگاه در مهر ماه سال گذشته به ۳۰ دستگاه رسیده است.همچنین تولید انواع مینی‌بوس و میدل‌باس در پیشرو دیزل آسیا نیز صعودی بوده و از صفر دستگاه در مهر ۱۳۹۴ به هفت دستگاه افزایش یافته است.در این مدت تولید این محصولات در دو شرکت گروه بهمن و هوراند خودرو دیزل با کاهش همراه بوده است. تولید انواع مینی‌بوس و میدل‌باس در گروه بهمن با افت ۷۲ درصدی از ۵۰ دستگاه در مهر ۱۳۹۴ به ۱۴ دستگاه رسیده است.
این گزارش نشان می دهد که تولید انواع مینی‌بوس و میدل‌باس در شرکت هوراند خودرو دیزل نیز با کاهش صد درصدی همراه بوده و از هفت دستگاه در مهر ماه سال گذشته به صفر رسیده است.
در همین حال آمارها که پیش از این از کاهش خودروهای مشترک با چینی ها به میزان 35 درصد می دادند خبر از توقف تولید ۳ سواری دیگر را می دهند. در این مدت تولید ام‌وی‌ام ۱۱۰ چهار سیلندر شرکت خودروسازی مدیران با افت صد درصدی همراه بوده و از ۶۵ دستگاه در مهر ماه سال گذشته به صفر رسید. تولید خودروی سابرینا شرکت سازه‌های خودرو دیار نیز صد درصد کاهش یافته و از ۲۱ دستگاه در مهر ماه ۱۳۹۴ به صفر رسیده است. همچنین در این مدت تولید خودروی گریت‌وال M۴ به عنوان دیگر محصول شرکت سازه‌های خودرو دیار نیز با کاهش صد درصدی همراه بوده و از ۱۱ دستگاه در مهر ماه سال گذشته به صفر رسید.
مهر ماه امسال تولید سه سواری دیگر نیز اگرچه متوقف نشده اما تا نزدیک صفر کاهش یافته است. در این زمینه تولید جک J۵ شرکت کرمان موتور ۹۹.۷ درصد کاهش یافته و از ۷۹۱ دستگاه در مهر ۱۳۹۴ به دو دستگاه کاهش یافت.
تولید خودروی ام‌وی‌ام ۳۱۵ شرکت خودروسازی مدیران نیز با افت ۹۹.۶ درصدی همراه بوده و از ۲۴۶ دستگاه در مهر ماه سال گذشته به یک دستگاه رسیده است.در این مدت تولید خودروی ام‌وی‌ام ۵۳۰ دیگر محصول شرکت خودروسازی مدیران نیز ۹۹.۲ درصد کاهش یافته و از ۲۴۶ دستگاه در مهر ۱۳۹۴ به دو دستگاه کاهش یافت.

نظرات

نظر شما

: : :


ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.