شناسه خبر : 429987
تاریخ انتشار :
لایحه شورای عالی ایمنی حمل و نقل کشور در کمیسیون عمران مجلس تصویب شد

لایحه شورای عالی ایمنی حمل و نقل کشور در کمیسیون عمران مجلس تصویب شد

خودرونگاران- سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از بررسی و جمع‌بندی لایحه شورای عالی ایمنی حمل و نقل کشور در کمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش خودرونگاران  به نقل  از خانه ملت، صدیف بدری با اشاره به جزییات جلسه روز دوشنبه کمیسیون عمران مجلس، گفت: در این جلسه بررسی و جمع‌بندی لایحه شورای عالی ایمنی حمل و نقل کشور با حضور وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی صورت گرفت.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: کلیات لایحه مذکور در گذشته مصوب شده بود و امروز جزییات آن تصویب شد.

وی با اشاره به دستور کار دیگر کمیسیون عمران مجلس، افزود: در این جلسه کلیات و موارد ارجاعی لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور معاونان و مدیران وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی، راه و شهرسازی، ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، سازمان برنامه و بودجه، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی بررسی شد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یادآوری کرد: کمیسیون عمران مجلس به عنوان کمیسیون فرعی کلیات و موارد ارجاعی لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را مصوب کرد.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.