شناسه خبر : 431785
تاریخ انتشار :
سواری ماموت تا پایان سال تعیین‌تکلیف می‌شود

سواری ماموت تا پایان سال تعیین‌تکلیف می‌شود

خودرونگاران- در حالی که بازار گمانه زنی درباره قرارداد ماموت با فولکس واگن داغ است مدیر عامل گروه صنعتی ماموت می گوید سرنوشت خودرو سواری این شرکت تا پایان سال روشن می شود.

به گزارش خودرونگاران، مهرزاد فردوس در حاشیه مراسم تحویل پرقدرت ترین کشنده موجود در ایران با عنوان اسکانیا R560 به یک خریدار خانم، با اشاره به اینکه با کلیه خودروسازان خارجی برای تولید خودرو سواری مذاکره می کنیم، تاکید کرد:ماموت خودرو به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه صنعتی ماموت این مذاکرات را انجام می دهد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه هدف از مذاکره با خودروسازان خارجی راه اندازی خط تولید است، گفت:در این راستا از توان قطعه سازان داخلی استفاده خواهیم کرد و ساخت داخل و در نهایت صادرات برای ما اهمیت بسیاری دارد.
مدیر عامل گروه صنعتی ماموت در پاسخ به سوالی مبنی براینکه خودروهایی که بنا است در ماموت تولید شوند در چه رده قیمتی قرار دارند؟ اظهار کرد: ما خودروی مردمی تولید می کنیم اما هنوز قیمت خودروهایی که در این شرکت تولید خواهد شد مشخص نیست، البته باید دید تعریف از خودروی لوکس چیست به عنوان مثال ما تویوتا و فولکس واگن را خودرو مردمی می دانیم.
وی ادامه داد:  در نقاط مختلف کشور کارخانه داریم و دارایی های ما برای راه اندازی خط تولید کافیست و نیاز به اضافه کردن امکانات نداریم.
فردوس در پاسخ به مسائل مطرح شده مبنی بر اینکه ماموت تجربه تولید خودرو سواری ندارد، تاکید کرد:قصد داریم در هر زمینه ای که وارد می شویم بهترین خدمات را به مشتریانمان ارائه دهیم و اکنون در کارهایی که انجام می دهیم بهترین هستیم.
مدیر عامل ماموت در پایان کشنده اسکانیا R560 را پرقدرت ترین کشنده موجود در ایران و دارای استاندارد یورو ٤ و فیلتر DPF دانست و تاکید کرد:این کشنده از سوئد وارد شده و از ماه آینده خط تولید آن راه اندازی می شود و با توجه به سفر نخست وزیر و مدیرعامل اسکانیا به ایران طی یک ماه آینده به دنبال آن هستیم تا در مراسم راه اندازی خط تولید R560 حضور داشته باشند.


کلید واژگان
اخبار مرتبط
ماموت، ۵۰۰۰ کشنده سنگین فرسوده را نو می کند
شروع رسمی نوسازی ناوگان جاده‌ای
ماموت، ۵۰۰۰ کشنده سنگین فرسوده را نو می کند
خودرونگاران- داوود کشاورزیان رئیس سازمان راهداری با بیان این‌که یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های صورت گرفته در کشور نوسازی ناوگان جاده‌ای فرسوده به حساب ...

رونمایی از نسل جدید کشنده‌های اسکانیا + فیلم مراسم
رونمایی از نسل جدید کشنده‌های اسکانیا + فیلم مراسم
خودرونگاران- شب گذشته از نسل جدید کشنده های اسکانیا در پاریس رونمایی شد. این مراسم که ابتدا اعلام شده بود 900 مهمان برجسته از 70 کشور دنیا خواهد ...

«اسکانیا» همواره در ایران فعالیت خواهد داشت
«اسکانیا» همواره در ایران فعالیت خواهد داشت
در حالی برخی خودروسازان خارجی برای حضور در ایران منتظر برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا هستند که مدیرعامل اسکانیا می‌گوید این شرکت کاری به این ...

آغاز شماره‌گذاری اسکانیا
آغاز شماره‌گذاری اسکانیا
معاون فنی و مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا از ارائه مجوز تمدید شماره‌گذاری سه مدل از اتوبوس‌های اسکانیا خبر داد.

نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.