شناسه خبر : 432424
تاریخ انتشار :
پژو ۲۰۶ صندوق دار وی ۸، خانواده دوست محبوب
خودروهای موفق بازار کدامند ؟(۲)

پژو ۲۰۶ صندوق دار وی ۸، خانواده دوست محبوب

خودرونگاران- سابقه همکاری شیر فرانسوی با ایران دو رقمی شده و دیگر برخی پژو فرانسه را بعنوان یار دیرینه صنعت خودروسازی ایران میخوانند که همیشه پای قراردادهای خودرویی ایران نشسته است.

به گزارش خودرونگاران ، هر چند که این شیر فرانسوی قدمت زیادی در ایران دارد اما بد عهدی اش در روزگار تحریم های غربی بعد از حضور بیش از یک دهه در ایران موجب شد تا کارنامه این برند فرانسوی در نزد ایرانی ها کمی خاکستری شود . 
شاید این همان دلیلی بود که تلاش دوباره این برند برای حضور در کشورمان ، تنها با شرایط جدید امکان پذیر شد و قراردادهایی که در طول بکسال گذشته با این برند منعقد شد حال و هوای دیگری دارد. 
پژو فرانسه با همه احوالات در ایران برند محبوبی است و با توجه به قدمت حضورش کم کم در حال ایرانیزه شدن در داخل است گویا اگر فقط علامت برندشیر ایستاده در جلوی خودرو را از آن جدا کنیم به برندی کاملا ایرانی میرسیم که تنها نام مادر را یدک میکشد. 
خودروهای تحت خانواده پژو فرانسه در ایران کم نیستند و همین امر موجب شده تا سبد محصولات تولیدی ایران خودرو از حیث تنوع تولید بسیار متنوع باشد و برای دوست داران خودرویی ، به تناسب خودروی مورد نظرشان را تولید کند .
امروز قصد داریم از بین تولیدات موفق این برند به معرفی یکی از چند موفق این خانواده بپردازیم . خودرویی که تقریبا بیش از نمونه اولی ایرانیزه شده و نام و تخصص ایرانی را یدک میکشد . و البته در بازار خودروهای زیر ٤٠میلیون تومان (بازه ای که در بیشتر سبد اقتصادی خانواده جای می گیرد) محبوب است. 
تمامی مدل های پژو 206 طی بیش از یک دهه حضور در بازار داخلی به طور قطع ارزش خود را به تمام متقاضی ان ثابت کرده اند ولی مطمئنا تیپ پنج این خودرو که در مدل صند قدار، وی 8 نام گذاری شده، گل سر سبد تمام آن ها به حساب می آید. 
اگر لذت رانندگی، شتاب گیری قابل قبول، فرمان پذیری خوب، پتانسیل بسیار زیاد اسپرت کردن و دست آخر فهرست تجهیزات رفاهی و فراوانی لوازم جانبی برای شما اهمیت داشته باشد، گزینه ای بهتر از 206 در میان اعضای این گروه وجود ندارد. موتور TU5 قرار گرفته در زیر کاپوت این خودرو تقریبا همان خصوصیات حرکتی مشابه با رانا برای این محصول به همراه می آورد که البته شتاب گیری بهتر به واسطه جعبه دنده با تعویض های سریع تر در کنار کیفیت ساخت بالاتر، آن را از همزاد تازه وارد خود متفاوت می سازد. 
گران قیمت ترین عضو این گروه که حتی با وجود طراحی قدیمی تر در مقایسه با رانا، پرطرفدارتر از آن است، همچنان یکی از بهترین گزینه های موجود برای خرید در محدوده40 میلیونی ها به حساب می آید.
پژو ٢٠٦صندوقدار V8
 خودرویی با بدنه سدان است که از کابینداخلی جاداری بر خوردار است. این خودرو حسی از تفاوت و زیبایی را به سرنشینانش القا می کند.
٢٠٦صندوقدار V8
   آخرین مدل از 206 است  که موتوری 1.6 لیتری 4 سیلندری دارد که دارای استاندارد آلایندگی است. قیمت پژو ٢٠٦صندوقدار وی ٨ با توجه به فضای جادار و مناسب و سایر مشخصات فنی کاملا مناسب است. این حودرو صندوقدار فضایی راحت و ایمنی را برای سرنشینانش فراهم می کند و از بهترین سیستم ترمز بهره می برد.
بهره وری از صندوق عقب جادار موجب شده است که این خودرو بر خلاف برادر هاچ بک خود خودرویی خانوادگی محسوب شود و برای سفر های پرجمعیت مناسب باشد. شتاب گیری مناسب در کنار سایر آپشن های این خودرو موجب محبوبیت 206 صندوقدار شده است.
مشخصات فنی پژو 206 صندوقدار V8
نوع موتور: 
4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور: 
1587سی سی
حداکثر قدرت: 
110 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور: 
142 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه
شتاب ۰تا۱۰۰ کیلومتر در ساعت: 
11.4 ثانیه
حداکثر سرعت: 
193 کیلومتر در ساعت
ظرفیت باک: 
50 لیتر
طول خودرو: 
4.18 متر
عرض خودرو: 
1.65 متر
ارتفاع خودرو
1.45 متر


قیمت پژو  206 صندوقدار


نظرات

نظر شما

: : :


ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.