شناسه خبر : 434408
تاریخ انتشار :

برندگان بودجه انگلیس برای تولید خودروهای پاک مشخص شدند

خودرونگاران- شرکتهای بی‌ام‌دبلیو، فورد موتور و جگوار لندروور در میان برندگان بودجه ۱۱۰ میلیون پوندی (۱۳۶ میلیون دلاری) انگلیس برای طراحی خودروهای پاک و خودروهای خودران هستند.

به گزارش خودرونگاران به نقل از ایسنا، این بودجه برای ۳۸ پروژه شامل ۶۲ میلیون پوند برای خودروهای پاک و ۳۱ میلیون پوند برای خودروهای اتوماتیک است و از ۲۴۰۰ شغل حمایت می‌کند.

این بودجه بخشی از تلاش برای شناسایی و توسعه صنایع آینده در شرایطی است که انگلیس در آستانه خروج از عضویت اتحادیه اروپا و به خطر انداختن روابط تجاری با همسایگان نزدیک خود است.

گِرگ کلارک، وزیر بازرگانی انگلیس برای متقاعد کردن خودروسازان به ماندن و گسترش فعالیتهای تولید در انگلیس، به شرکتهای خودروسازی از جمله نیسان موتور و پژو سیتروئن نسبت به تعهد این کشور در قبال صنعت خودرو تضمین داده است.

کلارک در ایمیلی به بلومبرگ گفت: خودروهای بدون راننده و خودروهایی که آلایندگی اندکی دارند، آینده صنعت خودرو را تشکیل می‌دهند و از آنجا که دولت انگلیس مصمم است از طریق استراتژی صنعتی، قدرت بگیرد و انگلیس را در پیشاپیش این انقلاب قرار دهد، سرمایه‌گذاری در این فناوری بخش یکپارچه‌ای از تلاش‌های دولت برای تضمین رقابتی ماندن صنعت خودروی انگلیس است.


کلید واژگان
نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.