شناسه خبر : 551056
تاریخ انتشار :
دلایل تمایل مشتریان به خرید محصولات ایران خودرو چه چیزی است؟

دلایل تمایل مشتریان به خرید محصولات ایران خودرو چه چیزی است؟

خودرنگاران_هفته گذشته مرحله جدید ثبت نام خودرو در سامانه فروش یکپارچه با عرضه محصولات از سوی شرکت های خودروساز انجام شد و در حدود 6 میلیون نفر برای خرید محصولات ایران خودرو ثبت نام کردند. اما علت تمایل بالای مشتریان برای انتخاب محصولات ایران خودرو چه چیزی است؟

به گزارش خودرونگاران به نقل از خبر ماشین،هفته گذشته مرحله جدید ثبت نام خودرو در سامانه فروش یکپارچه با عرضه محصولات از سوی شرکت های خودروساز انجام شد و در حدود ۶ میلیون نفر برای خرید محصولات ایران خودرو ثبت نام کردند. اما علت تمایل بالای مشتریان برای انتخاب محصولات ایران خودرو چه چیزی است؟

اولین علت سود حاصل از اختلاف قیمت مصوب کارخانه و بازار است. برای مثال قیمت کارخانه پژو ۲۰۶ تیپ دو ۱۵۰ میلیون تومان و قیمت بازار آن ۳۰۲ میلیون تومان است که سود حاصله از خرید این خودرو برای خریدار ۱۵۰ میلیون تومان است. پژو پارس سال خودرویی است که از سوی شرکت به قیمت ۱۶۹ میلیون تومان عرضه می شود اما در بازار قیمت ۳۱۳ میلیون تومانی دارد. قیمت کارخانه ای تارا دنده ای ۲۹۳ میلیون تومان است که که در بازار در حدود ۴۵۴ میلیون تومان عرضه می شود.

با توجه به بررسی اختلاف قیمت کارخانه و بازار محصولات ایران خودرو متوجه می شویم که خرید برخی از خودروها در حدود یکصد درصد سود را روانه جیب خریداران می کند.

دومین موضوعی که مشتریان را به سمت محصولات ایران خودرو سوق می دهد تنوع مدل های این شرکت است. برای کسانی که قصد خرید محصولات با کیفیت و جوان پسند غیرچینی زیر ۵۰۰ میلیون تومان دارند ایران خودرو تنها گزینه ای است که سبد محصولات کاملی دارد.

گروه صنعتی ایران خودرو در این مرحله، ۵محصول شامل پژو ۲۰۶تیپ دو، پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف قرمز، پژو پارس سال، تارا اتوماتیک و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک را به صورت فروش فوق‌العاده با موعد تحویل سه ماهه عرضه کرد. علاوه بر آن در پیش‌فروش عادی، ۷ محصول شامل سمندEF۷، پژو ۲۰۶ تیپ سه با سقف شیشه‌ای، پژو ۲۰۷ اتوماتیک با موتورtu۵p، پژو ۲۰۷ با سقف شیشه‌ای، پژو پارس سال ELX سفارشی با موتورxu۷p، پژو پارس سال سفارشی با موتورxu۷p، دنا پلاس توربوشارژ دنده دستی شش سرعته و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک عرضه شد.

پژو ۲۰۶ به خاطر چالاکی و قابلیت های دینامیکی بالا، سازگاری با محیط زیست و مصرف سوخت پایین، قیمت مناسب و بهره جستن این خودرو از سیستم توزیع الکترونیک نیروی ترمز و سیستم برق کاملاً مدرن مالتی پلکس مطابق با استانداردهای روز جهان باعث محبوبیت ویژه ای در میان جوانان و خانواده ها ی ایرانی شده است.پژو ۲۰۶ هاچ بک با ۲ موتور ۱.۴ و۱.۶ لیتری در دو تیپ ۲ و ۵ در ایران خودرو تولید می شود.

ایران خودرو پس  از عرضه ۲۰۷i هاچ بک پانوراما با گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک اقدام به تولید محصول خودروی ۲۰۷i  هاچ بک با موتور TU۵P وگیربکس۶ سرعته اتوماتیک با سقف قرمز(MC) نموده است. ۲۰۷آی به دلیل چالاکی و قابلیت های دینامیکی بالا، مصرف سوخت پایین، قیمت مناسب، استفاده از موتور با قدرت بالا و مطابقت با استانداردهای روز اروپا از محبوبیت ویژه ای چه در میان جوانان برخوردار شده است.

شرکت ایران خودرو برای پاسخگویی به نیاز مشتریان و همسویی با استانداردهای روز، پژو پارس با داشبورد جدید را روانه بازار کرده است. داشبورد جدید و یکپارچه این خودرو علاوه بر کیسه هوای ایمنی راننده، به کیسه هوای ایمنی سرنشین جلو نیز تجهیز شده است. طراحی داخلی زیبا و تجهیزات رفاهی جدید و به ­روز ، این خودرو را بیش از پیش مناسب و شایسته هواداران آن نموده است.

تارا ، خودرویی سدان در کلاس ابعادی  C است که با بهره گیری از طراحی به روز و زیبا ، جلوه ای با شکوه، دوست داشتنی و قدرتمند از توان طراحی متخصصان این شرکت را به رخ می کشد.این خودرو، علاوه بر زیبایی از استانداردهای ایمنی بالایی برخوردار بوده و ایمن ترین خودرو تولید شده در شرکت ایران خودرو می باشد. این خودرو خانوادگی، در دو مدل با گیربکس دستی و اتوماتیک، تجربه رانندگی راحت و دلنشینی را به ارمغان می‌آورد، و با دارا بودن استاندارد آلایندگی یورو۵، یکی از سازگارترین خودروهای ایران با محیط زیست است.

پس از عرضه موفق خودرو لوکس دنا و استقبال مشتریان از آن ، شرکت ایران خودرو اقدام به ارتقاء و به روزآوری محصول دنا در راستای پاسخگویی به انتظارات روز افزون مشتریان خویش نموده است. دنا پلاس  مجموعه ای از زیبایی در طراحی و فن آوری روز دنیای مدرن امروز است.

شرکت ایران خودرو به دنبال اقبال مشتریان از پژو ۲۰۶ هاچ بک محصول جدید پژو ۲۰۶ تیپ ۳ با سقف شیشه ای را هم در قالب طرح پیش فروش به بازار عرضه شد. پژو ۲۰۶ تیپ ۳ با سقف شیشه ای از موتور ۱۴۰۰ سی سی TU۳ و گیربکس دستی بهره می برد و دارای امکانات و سطح تجهیزات مناسب می باشد.

پژو پارس سال با موتور XU۷P یکی دیگر از محصولات قابل پیش فروش ایران خودرو در این طرح بوده است. در راستای ارتقای کیفی موتور XU۷ در ز…


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.