شناسه خبر : 554748
تاریخ انتشار :
بازار لوازم خانگی از بازار خودرو بدتر شده است
رزقیان‌مقدم:

بازار لوازم خانگی از بازار خودرو بدتر شده است

خودرونگاران - همه همکاران من کمتر از درصد مجاز از مشتری سود دریافت میکنند تا بتوانند با فروشگاه‌های بزرگ رقابت کنند. در آینده، فروشگاه‌های زنجیره‌ای همه فروشگاه‌های خرد را له خواهند کرد. ما مخالفت خود را با مجوز دادن به برخی از این فروشگاه‌ها اعلام کردیم، اما بی فایده بود.

به گزارش خودرونگاران ، یکی از تولیدکننده‌های بزرگ ۲۹شعبه در مشهد راه اندازی کرد که به همه آن‌ها اخطار دادیم و شش تا را هم پلمب کردیم، اما فروشگاهها گاهی تا یک هفته درآمد ندارند.

 سال گذشته، ۱۵۰ فروشگاه لوازم خانگی از این صنف خارج شدند و حالا ۸۸۰عضو مستقیم داریم. اینکه میگوییم بازار اشباع شده، به دلیل تداخل صنفی با سه اتحادیه بلور و چینی، لوله و لوازم بهداشتی و صوت و تصویر است که زیر نظر ما نیستند، ولی کالا‌های ما را‌ میفروشند.

 تعاونی اداره ها، نمایندگی ها، فروشگاه‌های زنجیره ای، هایپرمارکت‌ها و... کار فروش را برای اعضای ما که اصل کارشان فروش لوازم خانگی است، سخت کرده اند.

 اکنون بازار لوازم خانگی از خودرو بدتر شده است؛ نماینده‌های شرکت‌های بزرگ از همکاران ما پول می‌گیرند و ۹۰روز بعد، کالا را تحویل میدهند؛ این موضوع باعث شکایت مشتری‌ها و دردسر‌های بعد از آن می‌شود.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.