به گزارش خودرونگاران به نقل از دنیای اقتصاد، آئودی از سیستمها یا ماژولهای خاصی (SSP) که برای خودروهای الکتریکی با کارآیی بالا مهندسی شدهاند، استفاده خواهد کرد.
آئودی در مورد اینکه چه زمانی یک R8 یا یک TT را با پیشرانه الکتریکی خواهیم دید، به جزئیات نپرداخته است.
به عنوان بهروزرسانی، آئودی آخرین مدل جدید خود را با موتور احتراقی در سال 2025 روانه بازار خواهد کرد و مدل جدید از سال 2026 به عنوان یک خودروی برقی تولید میشود.
SSPسختافزارهای توسعهیافته برای پلتفرمهای MEB و PPE را ترکیب میکند و در نهایت تقریبا 80درصد از خودروهای برقی گروه فولکس واگن را پشتیبانی میکند.