شناسه خبر : 591034
تاریخ انتشار :
کیا خودروی الکتریکی «ارزان‌تر» تولید می‌کند

کیا خودروی الکتریکی «ارزان‌تر» تولید می‌کند

خودرونگاران_کیا می‌خواهد برای تشویق مردم به خرید خودروهای الکتریکی، محصولات ارزان‌تری به بازار عرضه کند. این خودروساز کره‌ای هفته گذشته در مراسمی در شهر سئول، سه مدل جدید الکتریکی نمایش داد که قیمتشان بین 30 تا 50هزار دلار است.

به گزارش خودرونگاران به نقل از دنیای اقتصاد، هو سونگ سان، مدیر کیا، در این مراسم پیش‌بینی کرد که فروش ماشین‌های الکتریکی در جهان از 9میلیون و 700هزار دستگاه در سال 2023 به 36میلیون دستگاه در سال 2030 افزایش یابد. او گفت کیا می‌خواهد با عرضه محصولاتی که قیمتی مناسب دارند سهمش را از بازار ماشین‌های الکتریکی افزایش دهد. کیا پیش‌بینی کرده فروش محصولات الکتریکی‌اش تا سال 2030 به یک‌میلیون و 600هزار دستگاه در سال برسد که حدود 38درصد کل فروش کارخانه است.

به گفته مدیران کیا شاسی‌بلند EV5 برای کارخانه اهمیت استراتژیک دارد. از محصولات جدید الکتریکی کیا تاکنون یک شاسی‌بلند بزرگ به نام EV9 و یک کراس‌اوور اسپرت به نام EV6 به بازار عرضه شده‌اند. قیمت این مدل‌ها بین 50هزار تا 80هزار دلار است. مدل بعدی که به بازار عرضه خواهد شد شاسی‌بلند کوچک‌تری به نام EV5 است که در چین و کره‌ جنوبی تولید می‌شود. اسپنسر چو،‌ مدیر برنامه‌ریزی کیا، می‌گوید EV5 برای کارخانه بسیار استراتژیک است و کمک خواهد کرد فروش محصولات الکتریکی کیا شتاب بگیرد.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.