شناسه خبر : 592179
تاریخ انتشار :
باید و نبایدهای معرفی و تبلیغ لوازم خانگی ایرانی

باید و نبایدهای معرفی و تبلیغ لوازم خانگی ایرانی

خودرونگاران - یک بلاگر فعال در حوزه لوازم خانگی، درباره فرصت‌ها و تهدیدهایی که بلاگرها در شرایط فعلی برای این صنعت ایجاد کرده‌اند، توضیح داد.

به گزارش خودرونگاران به نقل از فردای اقتصاد ، علی فکری، بلاگر دوزبانه فعال در حوزه لوازم خانگی، درباره فرصت‌ها و تهدیدهایی که بلاگرها در شرایط فعلی برای این صنعت ایجاد کرده‌اند، توضیح داد. این بلاگر در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی همچنین به نقش سازنده‌ای که بلاگرهای دوزبانه در مسیر معرفی و تبلیغ محصولات ایرانی به بازارهای منطقه می‌توانند ایفا کنند، پرداخت.

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی سال ۱۴۰۲ از تاریخ سوم الی ششم آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.


کلید واژگان
نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.