شناسه خبر : 594391
تاریخ انتشار :
ارسال اولین اخطار لاگ هوشمند برای تاکسی‌های غیرفعال

ارسال اولین اخطار لاگ هوشمند برای تاکسی‌های غیرفعال

خودرونگاران_معاون نظارت تاکسیرانی گفت: در راستای نظارت بر خدمات تاکسی‌های گردشی و تلفنی پایتخت، اولین اخطار لاگ هوشمند برای تاکسیرانان غیر فعال ارسال شد.

به گزارش خودرونگاران  به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد علوی‌زاده معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی گفت: در راستای نظارت هوشمند بر خدمات تاکسی‌های  گردشی و تلفنی پایتخت، اولین اخطار برای تاکسیرانان غیر فعال در این طرح لاگ هوشمند، ارسال شد.

وی افزود: در این اخطاریه به تاکسیرانان اعلام شد که برای خودروی شما در شهریور و مهرماه پرداخت الکترونیکی ثبت نشده است و هر تاکسی گردشی و تلفنی می‌بایست در هر ماه حداقل 20 پرداخت الکترونیک داشته باشد. در غیر اینصورت غیرفعال محسوب می‌شود.

معاون نظارت و امور مناطق سازمان با اشاره به رویکرد سازمان در خصوص نظارت مستمر خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبه شورای ترافیک و تفویض اختیار به سازمان تاکسیرانی در خصوص صلاحیت تاکسیرانان برای دریافت طرح ترافیک و سهمیه سوخت، در صورتیکه هر تاکسیران دوبار اخطار پیامکی دریافت کند، مجوز طرح ترافیک و سپس سهمیه کارت سوخت حذف خواهد شد.

علوی‌زاده در پایان از شهروندان خواست تا با پرداخت کرایه بصورت الکترونیکی و از طریق کیو آر کدهای موجود، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران را در این طرح همراهی کنند.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.