شناسه خبر : 600547
تاریخ انتشار :
تحویل خودروهای مشتریان زامیاد در ایام عید نوروز
شرکت زامیاد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

تحویل خودروهای مشتریان زامیاد در ایام عید نوروز

خودرونگاران_شرکت زامیاد با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تحویل خودروهای مشتریان این شرکت در ایام تعطیلات نوروزی هم ادامه دارد.

به گزارش خودرونگاران به نقل از سایپانیوز، در این اطلاعیه خطاب به مشتریان این شرکت آمده است: در راستای تسریع در تحویل خودروهای مشتریان محترم که خودروی ایشان پلاک شده، تسهیلات ویژه‌ای برای تحویل حضوری در ایام نوروز فراهم شده است.

در این اطلاعیه از مشتریانی که خودروهایشان فاکتور و پلاک شده و پیامک تحویل حضوری برای آنها ارسال شده، دعوت به عمل آمده در صورت تمایل به دریافت و تحویل حضوری خودرو ابتدا با مراجعه به سایت اینترنتی به آدرس saipa.iranecar.com نسبت به ثبت درخواست اینترنتی تحویل حضوری اقدام و سپس تا 11 فروردین ماه (به غیر از روزهای تعطیل رسمی) با مراجعه به اداره تحویل شرکت زامیاد نسبت به دریافت خودروی خود اقدام کنند.

در اطلاعیه مورد نظر آمده است: هزینه سفر برای تحویل حضوری، مطابق ضوابط تعیین شده به حساب این دسته از مشتریان واریز می شود و همچنین خودرو به مدت ١5 روز بیمه بدنه رایگان و در صورت تمایل مشتری جهت بیمه بدنه خودرو به مدت 350 روز باقیمانده سال، بیمه بدنه با ٧۰ درصد تخفیف صادر خواهد شد.

گفتنی است، این تصمیم شرکت زامیاد در راستای انجام تعهدات این شرکت مبنی بر تحویل به موقع خودروها و به منظور ارتقاء رضایت‌مندی مشتریان از فرآیند فروش اخذ شده است.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.