شناسه خبر : 601804
تاریخ انتشار :
تهران مالک  7500 اتوبوس فعال
تا پایان سال آینده انجام می شود:

تهران مالک 7500 اتوبوس فعال

خودرونگاران_مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه 50 درصد بودجه شهرداری امسال مربوط به توسعه حمل و نقل عمومی است، گفت: تا پایان سال آینده تهران 7500 اتوبوس فعال خواهد داشت.

به گزارش خودرونگاران به نقل از دنیای اقتصاد، مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران اظهارداشت: بیش از 10 سال است که ناوگان اتوبوسرانی تهران نوسازی نشده و وقفه‌های زیادی در این زمینه داشته‌ایم به طوری که تولید کنندگان داخلی اتوبوس خط تولید خود را تعطیل و یا نیمه تعطیل کردند.

وی افزود: سال پیش 45 درصد بودجه شهرداری و امسال 50 درصد بودجه به این موضوع حمل و نقل عمومی اختصاص یافته و بر اساس برنامه 4 ساله تا پایان 1404 باید تعداد اتوبوس‌های فعال تهران به 7500 مورد برسد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: سال گذشته قرارداد تولید 2500 دستگاه اتوبوس با تولید کنندگان داخلی منعقد شد که 2000 مورد آن دیزلی و بر اساس استاندارد و معیارهای روز دنیا است. 500 مورد آن هم برقی بوده که تا پایان سال تحویل شرکت واحد داده می‌شود.

علیزاده اعلام کرد: 2500 اتوبوس هم از خارج از کشور تهیه می‌شود و در مجموع تعداد اتوبوس‌های جدید تهران به 5000 مورد خواهد رسید.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.