شناسه خبر : 605192
تاریخ انتشار :
آغاز پیش‌فروش 3 محصول سایپا

آغاز پیش‌فروش 3 محصول سایپا

خودرونگاران_گروه خودروسازی سایپا، به مناسب عید سعید قربان، از ساعت 10 صبح امروز (چهارشنبه 23 خرداد ماه)، امکان ثبت‌نام برای سه محصول ساینا S با استاندارد 85گانه،‌ کوییک GX-L و سهند S را فراهم کرده است؛ با توجه به اینکه مهلت ثبت‌نام تا زمان تکمیل ظرفیت در نظر گرفته شده، تعداد زیادی از متقاضیان از دقایق آغاز ثبت‌نام مراجعه کرده و از این‌رو سایت فروش این گروه خودروسازی کند شده است.

به گزارش پایگاه  خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، پیش فروش محصولات سواری شرکت‌های سایپا (و پارس‌خودرو به عنوان زیرمجموعه سایپا) با موعد تحویل دی‌ماه الی اسفندماه سال جاری است از ساعت 10 صبح امروز (چهارشنبه 23 خرداد ماه) آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

با توجه به اینکه بازه‌ خاصی برای ثبت‌نام در نظر گرفته نشده و مهلت ثبت‌نام، تا پایان تکمیل ظرفیت خودروها، صورت می‌گیرد، در همان دقایق ابتدایی آغاز ثبت‌نام، تعداد زیادی از متقاضیان به سایت فروش این گروه خودروسازی مراجعه کرده که همین موضوع سبب اختلال در سایت و کند شدن فرآیند ثبت‌نام شده است؛ در این رابطه، سایپا، از متقاضیان درخواست دارد تا در حین فرایند ثبت‌نام، صبور بوده و تا پایان فرآیند ثبت‌نام محصول مورد نظر خود، مراحل را طی کنند.

در این مرحله از پیش‌فروش محصولات سایپا که به مناسبت عید سعید قربان اجرایی شده، سه محصول سهند S، ساینا S با استاندارد 85گانه، و کوییک GX-L با ترمز ESC و عرضه شده است.

نکته قابل توجه این است که پیش فروش برای خودروی ساینا S با استاندارد 85گانه و کوییک GX-L با ترمز ESC  ویژه سه گروه متقاضیان عادی، طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده است و خودروی سهند S صرفا برای طرح عادی اجرا می‌شود.


 

 

متقاضیان با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com می‌توانند خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

در این طرح فروش و در راستای عرضه مناسب خودرو به متقاضیان واقعی،‌ صرفاً محدودیت هر کدملی، یک خودرو اعمال خواهد شد.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.