شناسه خبر : 605193
تاریخ انتشار :
پلیس مشکلی برای شماره‌گذاری خودروهای وارداتی ندارد
معاون عملیات پلیس راهور فراجا :

پلیس مشکلی برای شماره‌گذاری خودروهای وارداتی ندارد

خودرونگاران_ معاون عملیات پلیس راهور فراجا گفت: پلیس راهور برای شماره‌گذاری خودروهای وارداتی هیچ مشکل و مانعی ندارد.

به گزارش خودرونگاران به نقل از ایرنا، سردار محمدباقر سلیمی در پاسخ به شرایط پلیس جهت شماره گذاری خودروهای وارداتی اظهار داشت: پلیس در انتهای خط پذیرش وسائل نقلیه جهت تردد در معابر مراحلی دارد که شماره‌گذاری آخرین ایستگاه است.

وی ادامه داد: تمامی خودروهای داخلی و وارداتی باید تمامی مجوزهای محیط زیستی و استاندارد و همچنین شرایط قانونی ورود به کشور را کسب کنند و در صورت عدم دریافت هر یک از مجوزها و فرآیند قانونی، از شماره‌گذاری آن خودداری می‌شود.

معاون عملیات پلیس راهور فراجا تاکید کرد: تفاوت و استثنایی میان خودروهای وارداتی شخصی، شرکتی و حتی ایثارگران وجود ندارد و تمامی این خودروها باید استانداردها و مجوزهای قانونی را اخذ کنند.

سردار سلیمی گفت: در صورت طی فرآیند قانونی، پلیس موظف به شماره گذاری است و هیچ مانعی برای دریافت پلاک توسط خودروهای خارجی وجود ندارد.

به گفته او، فرآیند شماره گذاری خودروهای وارداتی نیز همانند دیگر خودروها خواهد بود و باید تمامی مدارک لازم توسط وارد کنندگان حقیقی و حقوقی اخذ شود.

وی تاکید کرد: تمامی قواعد برای مراکز شماره‌گذاری تعریف و تکلیف شده است و مراجعان در سراسر کشور می توانند از طریق این مراکز اقدام به دریافت پلاک کنند.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.