شناسه خبر : 605313
تاریخ انتشار :
چهار روز فرصت برای بخشودگی جرائم بیمه‌ای موتوری ها

چهار روز فرصت برای بخشودگی جرائم بیمه‌ای موتوری ها

خودرونگاران - معاون نظارت بیمه مرکزی گفت: از 28 خرداد تا 16 تیرماه بخشودگی 100 درصدی جرائم انواع وسایل نقلیه موتوری زمینی فاقد بیمه‌نامه شخص ثالت ابلاغ شده است.

به گزارش خودرونگاران  به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمود حق وردیلو معاون نظارت بیمه مرکزی گفت: از 28 خرداد تا 16 تیرماه بحث بخشودگی 100 درصدی جرائم انواع وسایل نقلیه موتوری زمینی فاقد بیمه‌نامه شخص ثالت را باتوجه به موافقت وزارت اقتصاد به پشنهاد بیمه‌مرکزی داریم.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: 16 خرداد آخرین فرصت استفاده از این بخشودگی 100 درصدی است، اما شرط این بخشودگی هم خرید بیمه‌نامه یکساله است.

او همچنین افزود: همانطور که مطرح شده مجوز اعطای بخشودگی 100 درصدی مبلغ جریمه (حق‌بیمه) دارندگان موتورسیکلت بدون بیمه‌نامه در طرح صدور گواهینامه آسان و یک‌روزه اخذ شده است البته این بخشودگی شروطی از جمله خرید بیمه‌نامه یک‌ساله و فقط برای یک دستگاه موتورسیکلت متعلق به هر متقاضی دریافت گواهینامه آسان را دارد.

او می‌گوید: باید تاکید کرد عملیاتی شدن این بخشودگی جریمه (حق‌بیمه) در طرح گواهینامه آسان و یک روزه منوط به الزامی‌کردن شرط داشتن بیمه‌نامه و ارسال سیستمی اطلاعات و مشخصات هر متقاضی گواهینامه و موتورسیکلت بدون بیمه‌نامه توسط پلیس به صنعت بیمه است.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.