شناسه خبر : 425035
تاریخ انتشار :
بهره‌برداری از تابلوی بریل در ایستگاه BRT آیت

بهره‌برداری از تابلوی بریل در ایستگاه BRT آیت

صبح امروز برای اولین بار در ایستگاه BRT آیت، تابلوی بریل به منظور راهنمای افراد کم‌بینا و نابینا به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خودرونگاران به نقل از ایلنا، صبح امروز طی مراسمی که با حضور پیمان سنندجی؛ مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه برگزار شد، برای اولین بار از تابلوهای بریل (راهنمای افراد کم بینا و نابینا) در ایستگاه BRT‌ آیت رونمایی شد. همچنین در این ایستگاه موزائیک‌های مخصوص افراد کم بینا و نابینا به منظور راهنمایی آن‌ها برای قرار گرفتن در ایستگاه مورد نظر نصب شده است.

پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه ضمن اشاره به اینکه کار بر روی نصب تابلوهای بریل در ایستگاه‌های BRT را از اسفندماه شروع کردیم، اظهار داشت: البته ممکن است؛ این طرح دارای کم‌ و کاستی‌هایی باشد که باید در ادامه این روند بررسی‌هایمان بیشتر و اصلاحاتی در آن صورت گیرد و امیدواریم تا سه ماه آینده نقائص این طرح به طور کامل برطرف شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با بیان این مطلب که حتی اگر یک معلول از اجرای این طرح راضی باشد، برای ما کفایت می‌کند؛ افزود: ما مدل این طرح را از کشورهای خارجی گرفتیم و بررسی‌های زیادی بر روی آن انجام دادیم و همچنین با سازمان نابینایان بر روی چگونگی اجرای این طرح بحث و بررسی کردیم و پس از آن این طرح را به اجرا رساندیم.

وی از ایجاد تابلوهای بریل و همچنین نصب موزائیک‌های مخصوص کم‌بینایان و نابینایان در ۳۱ ایستگاه BRT تهران تا سه ماه آینده خبر داد و گفت: طرح بعدی اتوبوسرانی این است که اتوبوس‌های BRT را مجهز به اپراتور کند تا معلولان و تمامی افراد نیز بتوانند از قرار گرفتن در ایستگاه‌ها آگاهی یابند.


کلید واژگان
نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.