شناسه خبر : 426063
تاریخ انتشار :
جشنواره خودروهای کلاسیک در کرمانشاه در حال برگزاری است
دبیر هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری کرمانشاه:

جشنواره خودروهای کلاسیک در کرمانشاه در حال برگزاری است

دبیر هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان کرمانشاه گفت: جشنواره خودروهای کلاسیک در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه در حال برگزاری است.

به گزارش خودرونگاران به نقل از مهر، رضا پوطی اظهار داشت: جشنواره خودروهای کلاسیک با همکاری شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی و هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان در حال برگزاری است.

دبیر هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان کرمانشاه افزود: این جشنواره با عنوان جشنواره خودروهای کلاسیک سفارشی و آپشن  به همراه اجرای حرکات نمایشی خودرو و آرسی در حال برگزاری است.

وی ۲۸ لغایت ۳۱ اردیبهشت ماه امسال را زمان برگزاری این جشنواره عنوان کرد و گفت: جشنواره در محل دائمی نمایشگاه‌ها؛ پارک شاهد کرمانشاه دایر می‌باشد.

پوطی با دعوت از عموم مردم برای بازدید از نمایشگاه گفت: این جشنواره در مدت مذکور از ساعت ۱۶ الی ۲۱ برای بازدید علاقه مندان مهیا و در روز ۳۱ اردیبهشت نیز اجرای حرکات نمایشی خودرو آرسی در ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این جشنواره نمایش خودروهای کلاسیک، سفارشی و تقویت شده، مسابقه قوی‌ترین سیستم‌های صوتی، اجرای حرکات نمایشی خودرو به همراه مسابقه عکاسی  صورت می‌گیرد.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.