شناسه خبر : 428542
تاریخ انتشار :
دایملر برای مبارزه با تسلا حداقل ۶ خودروی الکتریکی معرفی میکند

دایملر برای مبارزه با تسلا حداقل ۶ خودروی الکتریکی معرفی میکند

خودرونگاران- پیش از این همه می‌دانستند که شرکت خودروسازی دایملر عزم خود را جرم کرده تا با تسلا رقابت کند اما ظاهرا قضیه جدی‌تر است و دایملر برنامه‌های جاه‌طلبانه زیادی در سر دارد.

به گزارش خودرونگاران به نقل از شبکه خبری ICTPRESS، رویترز مدعی شده که این شرکت خودروسازی آلمانی در حال کار بر روی طراحی و ساخت حداقل شش خودروی الکتریکی است و ممکن است این تعداد به ۹ خودرو نیز افزایش پیدا کند.

هنوز هیچ خبری به‌صورت رسمی از این شرکت به بیرون درز نکرده اما دایملر پیش از این درباره ساخت دو سدان و دو SUV صحبت کرده بود.

گفته می‌شود تمرکز اصلی این شاخه از برند معروف مرسدس بنز بر روی خودروهای Crossover و SUVهاست. البته علاوه بر آن؛ مدل‌های سدان و کامپکت هم در کار است.

هم‌چنین به گفته خبرگزاری رویترز؛ صحبت از SUV هابیریدی هم هست که از یک مخزن سوخت هیدروژنی استفاده می‌کند و قادر است با هر مخزن کامل تا 48 کیلومتر مسافت را طی کند.

طبق خبرهایی که منتشر شده این دستگاه‌های الکتریکی بین سال‌های 2018 تا 2024 وارد خیابان‌ها می‌شوند پس فعلا برای دیدن آن‌ها عجله نکنید.

هم‌چنین به‌نظر می‌رسد که دایملر موفق شده تا فاز بعدی برنامه‌های تسلا را تشخیص دهد. آن‌‌ها فهمیده‌اند که در این بازار روبه‌رشد و بسیار داغ نباید به یک یا دو مدل اکتفا کنند و باید گستره خودروهای الکتریکی خود را بیشتر از پیش کنند.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.