شناسه خبر : 430277
تاریخ انتشار :
آمازون فروش آنلاین خودرو را آغاز کرد

آمازون فروش آنلاین خودرو را آغاز کرد

خودرونگاران- شما می‌توانید هرآنچه که می‌خواهید را در سایت آمازون خریداری کنید. این غول خرده فروشی آنلاین میلیون‌ها محصولات را در دسته‌بندی‌های مختلف به فروش می‌رساند. تا به امروز کاربران قابلیت خرید تجهیزات مربوط به خودرو را نیز داشتند اما امکان خرید خود خودرو وجود نداشت. اما آمازون اکنون فروش خودرو را نیز از طریق وب سایت خود آغاز کرده است، گرچه این قابلیت در مقطع فعلی تنها به یک کشور محدود می‌شود.

به گزارش خودرونگاران به نقل از تک شات، آمازون به تازگی قراردادی را با Fiat Chrysler معقد کرده تا سه نمونه از پرفروش‌ترین خودروهای این شرکت را به صورت آنلاین در ایتالیا به فروش برساند. Fiat Panda، 500 و 500L سه مورد از محبوب ترین خودروهای فیات در ایتالیا هستند.

 

به گفته نماینده فیات ایتالیا در یک کنفرانس خبری، اکنون زمان آن فرا رسیده است تا مشتریان برای انتخاب یک خودروی جدید از روشی کاملا واضح و کارآمد استفاده کنند.

 

زمانی که مشتریان آمازون مراحل خرید آنلاین خود را نهایی کنند، یکی از نمایندگان آمازون با آنها تماس می‌گیرد تا مکان نهایی شدن خرید و تحویل خودرو تعیین شود. مشتریان می‌توانند دو هفته پس از تایید خرید آنلاین، خودروی خود را تحویل بگیرند.

 

کارشناسان از مدت‌ها پیش ورود آمازون به صنعت خودرو را پیش بینی کرده بودند. این شرکت در حال حاضر Amazon Vehicles را در ایالات متحده راه اندازی کرده است، یک پورتال آنلاین که به کاربران امکان می‌دهد هرآنچه به خودرو مربوط است، البته به استثنای خود خودرو، را خردیاری کنند. هنوز مشخص نیست که آمازون چه زمانی امکان خرید آنلاین خودرو را در اختیار کاربران خود در سایر کشورهای جهان قرار خواهد داد.


کلید واژگان
نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.