شناسه خبر : 431524
تاریخ انتشار :
واگذاری اقساطی  BMWسری ۷ با سود ۱.۵ درصد

واگذاری اقساطی BMWسری ۷ با سود ۱.۵ درصد

خودرونگاران | آلمانها به زیرکی در حال افزایش حضور خود در بازار خودرویی ایران هستند. همان زمانی که تنها چند ساعتی بعد از امضا توافق برجام هواپیمای هیات آلمانی در مهرآباد به زمین نشست و مدیران بنز در کیلومتر 14 نخستین قرارداد خودرویی پسابرجام را به نام خود ثبت کردند باید تصور می شد که کمی بعد از سالگرد این اتفاق باید شاهد حضور بهترین های خودری آلمانی در ایران باشیم. این روزها آلمانها در همه رنج قیمتی در بازار خودرویی ایران حضور دارند چه در بحث خودروهای سنگین و چه سبک وزنهای متنوع و حتی لوکس ها و سوپراسپرت ها .

به گزارش خبرنگار خودرونگاران ، در تازه ترین اقدام نماینده  برند BMW در تهران جدیدترین خودروی سری هفت خود را رونمایی کرد ودر فاصله کوتاهی بیش از 100 خودرو از این سری را پیش فروش کرد تا ثابت کند، آلمانها با تمام قوا برای بازگشت به ایران نقشه کشیده اند .

 به گفته مدیران پرشیا خودرو که نماینده BMW  در ایران هستند خریداران سری هفت می توان با دو روش نقدی و اقساطی اقدام به خرید این خودرو کنند .

طبق گفته ساسان حریری مدیر عامل شرکت پرشیا خودرو نماینده رسمی BMW خریداران می توانند با پرداخت 50 درصد از مبلغ خودرو در قسط اول 50 درصد مابقی را با شرایط  6 تا 24 ماهه پرداخت کنند .

البته حریری در خصوص دریافت سود در شرایط تقسیطی هم می گوید : خریداران تنها سود تسهیلات که حدود 1.5 درصد در ماه است را پرداخت می کنند. در حقیقت چون شرکت پرشیا از تسهیلات بانکی استفاده می کند همان میزان سودی که برای تسهیلات  بانکی پرداخت می کند را از متقاضیان دریافت می کند.

در ادامه مزدا موسوی مدیر بازاریابی پرشیا خودرو با تاکید بر ایجاد رقابت در بازار خودروهای BMW گفت:  قیمت های عرضه شده با توجه به گارانتی رایگان 5 ساله 150 هزار کیلومتری شرایط رقابتی را در بازار محصولات BMW عرضه شده از مبادی غیر رسمی ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: به همین جهت و با توجه به  افزایش تقاضا برای خرید خودروهای BMW در حال افزایش زیر ساخت های ارائه خدمات به مشتریان هستیم و در همین حال مذاکرات و روند برای اخذ نمایندگی رسمی از سوی شرکت مادر ادامه دارد.

در رابطه با امکانات و شرایط فروش این خودرو، مزدا موسوی مدیر بازاریابی پرشیا خودرو، با بیان اینکه این خودرو از جدیدترین سوئیج برند آلمانی بهره می‌برد، گفت: در داخل خودرو BMW730 از چرم و چوب استفاده شده و با بهره گیری از دوربین مادون قرمز در این خودرو، راننده می‌تواند بدون لمس صفحه فرمان و تنها با حرکت دست خود تنظیمات مورد نیاز را در خودرو انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: مانیتور منعکس شده بروی شیشه ماشین نسبت به مدل‌های گذشته با رشد ابعاد 70 درصدی مواجه شده که خودرو در سرعت 120 کیلیومتر در ساعت 10 میلی متر از ارتفاع خود را می‌کاهد.

موسوی با بیان اینکه سری 1 و 2 "ب ام و" در هفته آینده در تهران رونمایی می‌شود، خاطرنشان کرد: قیمت گذاری خودروهای وارداتی بر پایه نرخ ارز صورت می‌گیرد و در پی نوسانات نرخ ارز، ارزش خودرو دستخوش تغییر می‌شود، اما سعی بر آن است که تغییر قیمت چندانی در زمان نوسان نرخ ارز برای خودروهای "ب ام و" رخ ندهد.

بر اساس این گزارش، محصول جدید سری هفت این شرکت آلمانی برخلاف برخی از محصولات سری X که در آمریکا تولید می شود، در آلمان تولید شده و مدیرفنی این شرکت، شماره بدنه خودرو را گواه این ادعا بیان می‌کند.

 

نسل جدید سری 7 را بیشتر بشناسید

نسل جدید ب ام و سری 7 که از سوی پرشیا خودرو به بازار ایران عرضه شده است، ششمین نسل از این خودرو مدرن است که همچون تمامی نسل‌های پیشین خود، شالوده فناوری‌های ب ام و را می‌توان در آن دید. این خودرو که در مدل‌های 730Li با شاسی کشیده روانه بازار ایران شده، با طول 5098 میلی‌متر و فاصله محوری 3070 میلی‌متر، یک خودروی کاملا بزرگ است که فضای کافی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد.

موتور این خودرو با بهره‌گیری از دو توربوشارژر می‌تواند 258 اسب بخار قدرت و 400 نیوتون متر گشتاور تولید کند تا این سدان بزرگ به‌راحتی درزمانی معادل 6.3 ثانیه به سرعت یک‌صد کیلومتر بر ساعت برسد و تا 250 کیلومتر بر ساعت راننده را همراهی کند، اعدادی که قطعا مالکین خودرو را راضی خواهد کرد. مصرف سوخت این خودرو با توجه به کارآیی موتور آن رقمی در حدود 6 لیتر است که باعث می‌شود این سدان مدرن یکی از کم‌مصرف‌ترین خودروها در کلاس خود باشد.

لیست آپشن‌های سری 7 بسیار کامل است ضمن آنکه در هر تیپ، آپشن‌هایی به این لیست اضافه می‌شود تا درنهایت مالکین خودرو به هیچ عنوان کمبودی را در خودرو احساس نکنند. سری کامل ایربگ‌ها، رادارهای مختلف، کروز کنترل هوشمند، سری کامل گرم‌کن و سردکن‌ها که حتی شامل گرم‌کن فرمان و زیر آرنجی هم می‌شود، صفحه‌نمایش 10.25 اینچی به همراه کنترل اشاره، تهویه مطبوع چهارگانه، سیستم صوتی پیشرفته Harman Kardon، نورپردازی داخلی 6 رنگ، سیستم پارک از بیرون خودرو، ریموت هوشمند، دوربین‌های عقب و جانبی، سقف پانورامیک با طرح نمای آسمان و ... تنها بخشی از امکانات این خودرو مدرن است، امکاناتی که در کنار توانایی فنی، کیفیت بالا و البته گارانتی 5 ساله یا 150 هزار کیلومتری به همراه سرویس رایگان 2 ساله یا 40 هزار کیلومتری پرشیا خودرو، سری 7 را به خودرویی بی‌رقیب در بازار تبدیل می‌کند.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.