شناسه خبر : 432651
تاریخ انتشار :
معاون وزیر نفت به کمیسیون انرژی احضار شد
جایگاه‌داران نگران برندسازی هستند

معاون وزیر نفت به کمیسیون انرژی احضار شد

خودرونگاران- سخنگوی کمیسیون انرژی از حضور کاظمی معاون وزیر و مدیر عامل پالایش و پخش نفت جهت پاسخگویی به سوالات اعضاء خبر داد.

به گزارش خودرونگاران به نقل از باشگاه خبرنگاران ، اسداله قره خانی الوستانی  اظهارداشت: سه شنبه (امروز)کاظمی معاون وزیر و مدیر عامل پالایش و پخش نفت برای حضور در کمیسیون انرژی دعوت شده اند تا توضیحاتی را پیرامون وضعیت تولید ،طرح توسعه ، نوع فرآوری ها،کیفیت پالایشگاه و واردات بنزین که از چه طریقی و به واسطه چه کشورهایی انجام می شود ،ارائه دهند.


وی ادامه داد:همچنین ،زمان خاتمه واردات بنزین ،چگونگی نحوه پرداخت هزینه های واردات بنزین و نیاز سنجی آینده و میزان پیشرفت پالایشگاه ستاره خلیج فارس ؛از دیگر مواردی است که اعضاء کمیسیون انرژی از معاون وزیر نفت  سوال خواهند کرد.

سخنگوی کمیسیون انرژی بیان داشت:وضعیت پالایشگاههای واگذار شده به شرکت های عمومی غیر دولتی تحت عنوان سهام عدالت یا بخش خصوصی در جلسه روز سه شنبه از کاظمی مدیر عامل پالایش و پخش نفت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

قره خانی الوستانی با اشاره به نگرانی جایگاه داران درباره برند سازی ،گفت:از کاظمی خواستار تشریح برندسازی، اهداف آن،انحصاری بون یا نبودن  و تاثیراتش در خدمت رسانی به مشتریان در جایگاهها خواهیم شد.


کلید واژگان
نظرات

نظر شما

: : :


ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.