شناسه خبر : 434217
تاریخ انتشار :

ورود 200 دستگاه واگن به چرخه حمل و نقل عمومی

خودرونگاران- نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروزه ترافیک شهر تهران بسیار آزار دهنده شده است، به همین دلیل به دنبال راهکاری برای حل آن هستیم.

به گزاش خودرونگاران به نقل از باشگاه خبرنگاران- اسماعیل دوستی نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وضعیت نامناسب ترافیک شهر تهران، اظهار داشت: بدون شک ترافیک در شهر تهران بسیار آزار دهنده شده است اما شورا و شهرداری برای رفع این مشکل تمام قدرت خود را به کار گرفته اند.

 
وی با بیان اینکه مدیریت شهری به دنبال انجام یک کار اساسی است، افزود: باید در راستای توسعه حمل و نقل عمومی گام های اساسی برداریم و از آن حمایت کنیم، چراکه تنها با این امر می توانیم مشکل ترافیک را تا حدودی بر طرف کنیم.
 
نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه مردم هم باید در راستای حل مشکل ترافیک به مسئولان کمک کنند، گفت: اگر استفاده از حمل و نقل عمومی فرهنگ سازی و فراگیر شود می‌توان مشکل ترافیک را حل کرد.
 
دوستی با بیان اینکه در خصوص توسعه مترو کارهای بسیار زیادی انجام داده ایم، گفت: اوایل امسال خط 7 و پایان سال نیز افتتاح خط 6 را شاهد خواهیم بود که با این امر خطوط هفت گانه ما تکمیل و میزان سفرها به 9 میلیون سفر در روز خواهد رسید.
 
وی با اشاره به مذاکره سازمان اتوبوسرانی برای وارد کردن بخش خصوصی به چرخه حمل و نقل عمومی، تصریح کرد: امسال 200 دستگاه اتوبوس وارد ناوگان اتوبوسرانی می شود که با این اتفاق شاهد توسعه خوبی در بخش اتوبوسرانی خواهیم بود.
 
نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه 42 درصد بودجه شهرداری به بخش حمل و نقل، ترافیک و مترو اختصاص داده شده است، گفت: اگر مردم هم با مدیریت شهری همکاری کنند می توانیم در آینده ترافیک شهر تهران را سبک و روان کنیم.
 
دوستی با بیان اینکه همچنان در خط 3 با مشکل کمبود واگن مواجه هستیم، افزود: وزارت کشور و مدیریت شهری در حال خرید واگن هستند تا بتوانیم در 6 ماهه اول امسال بالای یک هزار واگن وارد خطوط کنیم و تا حدودی مشکل کمبود واگن را برطرف کنیم.
 

نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.