شناسه خبر : 615192
تاریخ انتشار :
کاهش میانگین زمان انتظار مشتریان برای دریافت خدمات به 22 دقیقه

کاهش میانگین زمان انتظار مشتریان برای دریافت خدمات به 22 دقیقه

خودرونگاران - طبق آمار ثبت شده از طرح امداد نوروزی ایران‌خودرو، میانگین زمان انتظار امدادخواهان در بیش از 270 هزار درخواست خدمات به 22 دقیقه رسید.

به گزارش خودرونگاران  به نقل از ایکوپرس، مدیرعامل شرکت امداد ایران‌خودرو گفت: در ایام نوروز و هم‌زمان با اجرای طرح خدمات و امداد نوروزی 1404 با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، خدمت بازدید خودرو پیش از سفر نوروز در کنار دیگر خدمات امدادی به سبد خدمات این شرکت افزوده شد که با استقبال مشتریان همراه بود.

سیدعباس میرحسینی افزود: طی روزهای 28 اسفند 1403 تا 16 فروردین 1404 که اوج سفرهای نوروزی است، شرکت امداد ایران‌خودرو با آغاز طرح خدمات و امداد نوروزی، با مسافران در ایام تعطیلات آغاز سال نو، همراه شد.

خدمات متفاوت در نوروز 1404
مدیرعامل امداد ایران‌خودرو در توضیح تفاوت خدمات و امدادنوروزی 1404 در مقایسه با سال‌های گذشته افزود: باتوجه به برنامه‌ریزی و تمهیدات صورت گرفته، طرح پیش از آغاز سفر نوروزی مسافران در قالب «خدمت سرویس پیش از سفر نوروز»، از نیمه اسفندماه و به مدت یک‌ماه با تخفیف‌های ویژه برای هم‌وطنان ارایه شد. طبق گزارش اعلام شده در این ایام بالغ بر 15 هزار و 219 فقره خدمت سرویس پیش از سفر نوروز برای هم‌وطنان انجام پذیرفت و نظرسنجی‌ها نشان از استقبال و رضایت مشتریان از این خدمت دارد.

پاسخ به بیش از 270 هزار تماس
براساس آمارهای ثبت شده، در اجرای طرح امداد نوروزی، بالغ بر 271 هزار تماس برای دریافت انواع خدمات خودرویی، مشاوره فنی، سرویس در محل و اشتراک‌ طلایی با این شرکت صورت گرفته که در مقایسه با سال گذشته در این بازه، 11 درصد افزایش داشته است. کارکنان مرکز پاسخ‌گویی و امداد ایران‌خودرو نیز موفق به پاسخ‌گویی 99 درصد از تماس‌ها با این مرکز شده‌اند.

از مجموع خدمات ارایه شده 83.5 درصد خدمات به صورت بالینی بوده و با توجه به تبحر تیم‌های امدادی، بخش زیادی از خدمات در محل انجام و راه‌اندازی شده است.

به گفته میرحسینی، از شاخص‌های قابل اشاره در مورد کیفیت خدمات امدادی صورت گرفته متوسط زمان انتظار امدادخواهان است که طی طرح خدمات و امداد نوروزی، با تمهیدات در نظر گرفته شده 22 دقیقه و 10 ثانیه گزارش شده است.

نظرسنجی‌های صورت گرفته از مشتریان و امدادخواهان نشان می‌دهد، در نوروز 1404 میزان رضایت حاصله از نحوه و کیفیت خدمات ارایه شده شرکت امداد ایران‌خودرو 96.5 در صد بوده است.

ارایه خدمات به تمامی خودروها فارغ از برند تولیدکننده
وی از ارایه خدمات عمومی به همه خودروهای سواری فارغ از برند کارخانه اشاره کرد و ادامه داد: اجرای طرح خدمات و امداد نوروزی ایران خودرو هم‌چون سال‌های گذشته در راستای مسوولیت‌های اجتماعی و افزایش ایمنی و آسایش خیال هم‌وطنان‌مان طی ایام نوروز با تلاش شبانه‌روزی اکیپ‌های امدادی و مرکز پاسخ‌گویی این شرکت اجرا شد. این خدمات محدود به محصولات ایران‌خودرو نبوده و به منظور ارایه خدمات عمومی در کنار سایر برندهای خودرویی هم‌چون کرمان موتور، مدیران خودرو، مکث موتور ، شتابران، بهمن موتور و هرمس خودرو خدمت‌رسانی کرده است.

تلاش مجموعه ایران خودرو بر این بوده است که تماس تمامی هم‌وطنان‌مان فارغ از نوع خودرویی که استفاده می‌کنند پاسخ داده شود تا هیچ مسافری در این ایام احساس تنهایی و نگرانی نداشته باشد.

گزارش عملکرد 19 روزه طرح امداد نوروزی ایران‌خودرو در جریان بازدید مدیران ارشد این گروه صنعتی از مرکز پاسخ‌گویی، ارایه شد.


کلید واژگان
نظرات

نظر شما

: : :




آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.