به گزارش خودرونگاران ، شجاعی پور، نماینده نیرو موتور در نمایشگاه قم درباره سیاست این شرکت برای حضور در نمایشگاههای تخصصی گفت: سیاست شرکت ما این است که در هیچ نمایشگاهی برنامه فروش نداریم. سیاست و نحوه نگرش شرکت ما متفاوت است. شرکت رقیب ما در نمایشگاه برنامه معرفی و فروش میگذارد، غرفههای بزرگ میگیرد و فروش مویرگی هم دارد. ما غیر از برندینگ هیچ انگیزه دیگری از حضور در نمایشگاه نداریم.
نماینده نیرو موتور در نقد عملکرد مجریان برگزاری نمایشگاه اظهار داشت: ما سالیان طولانی در تمامی نمایشگاهها شرکت میکردیم. متاسفانه عدم مدیریت صحیح در نحوه اجرای نمایشگاهها باعث شد فاصله بگیریم. علت آن است که سالنها به شکل عادلانهای تقسیم نمیشود و به نوعی نمایش تجمل گرایی است. شرکت رقیب من ۲۰۰۰ متر از سالن را اجاره میکند. در این صورت باید یک سالن اجاره کنم تا در شأن شرکت من باشد. مجریهای نمایشگاهها ابتدا به سراغ شرکتهای دیگر میروند و در نهایت سراغ شرکت بزرگ میآیند که نیرو موتور است. این امر موجب شد که ما از نمایشگاهها فاصله بگیریم و حضور ما در این نمایشگاه صرفاً به این دلیل است که از صنایع بزرگ استان قم هستیم.
او درباره اهمیت نمایشگاههای استانی با بیان اینکه حسن برپایی نمایشگاههای استانی در این است که صنایعی که در استان هستند معرفی میکند، ادامه داد: انتظار داریم نمایشگاههای تخصصیتر _به عنوان مثال نمایشگاه موتور سیکلت_ برگزار شود. یکی از نقدهایی هم که به نمایشگاه داریم همین است که صنایع مختلفی در کنار هم در نمایشگاه حضور دارند.شجاعی پور در پایان گفت: ما با تمام ظرفیت در این نمایشگاه شرکت نخواهیم کرد و صرفا برخی از محصولاتمان را به نمایش خواهیم گذاشت. در واقع ما محصولات برند شرکت خود را به نمایش خواهیم گذاشت. در صورتی که نمایشگاه موتور سیکلت به صورت اختصاصی برگزار شود ما با تمامی محصولاتمان در نمایشگاه حضور خواهیم داشت. در حال حاضر به جای اینکه ۱۰۰ مدل تولیدی خود را بیاوریم با ۱۰ مدل شرکت میکنیم.