به گزارش خودرونگاران ، گروه پرشیا موبیلیتی (پرشیا خودرو) یکی از بزرگترین و با سابقه ترین برندهای خودرو در بازار کشور محسوب میشود. طبق اعلام روابط عمومی گروه پرشیا موبیلیتی، این مجموعه، با توجه به اهداف استراتژیک در سال 1404، افزایش تنوع محصولات و ارائه خدمات با کیفیت در تمامی زمینه های کاری و همچنین در نهایت برای دستیابی به رضایتمندی حداکثری مشتریان اقدام به توسعه شبکه نمایندگان خود با بالاترین استانداردهای تعریف شده در سراسر کشور نموده است.
سبد محصولات گروه پرشیا موبیلیتی شامل مدل های مختلف خودرو از برندهای معتبری نظیر ب ام و، مینی، اوپل و دو مدل خودروی مونتاژ داخل نیسان ترا و نیسان ترا پیکاپ است که این سبد خودرویی در ماه های آینده با اضافه شدن برند های دیگر کامل تر می گردد و در حال حاضر با توجه به تنوع بالای محصولات و نیاز مشتریان به دسترسی سریعتر به خدمات پس از فروش مناسب، توسعه شبکه نمایندگیها بهعنوان راهبرد اصلی این گروه در دستور کار قرار گرفته است.
افزایش نمایندگیها به ۷۲ مورد؛ رشد ۲۲۷ درصدی
آمارهای رسمی گروه پرشیا موبیلیتی نشان میدهد که این گروه در سال گذشته دارای ۲۲ نمایندگی فعال بوده است که این تعداد با اضافه شدن 50 نمایندگی جدید تا پایان سال به 72 نماینده ارتقاء می یابد. از میان ۵۰ نمایندگی جدید، ۳۵ نمایندگی به صورت فروش و خدمات(3S) پس از فروش و ۱۵ نماینده صرفاً به فروش خودرو (1S) خواهند پرداخت. تمرکز ویژه شرکت بر افزایش تعداد نمایندگیهای 3S نشاندهنده اهمیت ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی برای مشتریان است