شناسه خبر : 434130
تاریخ انتشار :

سریع ترین خودرو تاریخ کیا در نمایشگاه سئول

خودرونگاران - یکی از تازه های شرکت کیا در نمایشگاه سئول امسال، مدل Kia Stinger است که سریع ترین خودروی تاریخ شرکت کیا از زمان تاسیس تا امروز به حساب می آید.

 به گزارش خودرونگاران به نقل از اتوپارک، نمایشگاه بین المللی خودرو سئول2017 در روز های گذشته و تاریخ  31 مارس رسما استارت خورد تا این بار شاهد جدیدترین محصولات شرکت های معروف دنیا در سئول پایتخت کره جنوبی باشیم.


یکی از خودروهای حاضر در این نمایشگاه، محصول جدید شرکت کره ای  کیا با نام Kia Stinger  است که سریعترین خودروی تاریخ این شرکت به حساب می آید. کیا استینگر که در کشور خود در معرض نمایش قرار گرفته و به نوعی از دیگر مهمانان این نمایشگاه میزبانی به عمل می آورد دارای شتاب 4.9 ثانیه ای است و ظرف این مدت می تواند از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.
 


کیا استینگر که برای اولین بار درسال 2011 با نام  GT Concept  و در هیبت خودرویی  فست بک  5 درب معرفی شده بود، چندی پیش با نام Kia Stinger در نمایشگاه  دیترویت حضور داشت و به صورت رسمی از آن رونمایی به عمل آمد. حال این خودرو در میهن خود و  نمایشگاه در حال برگزاری سئول نیز حضور دارد و در معرض علاقه مندان قرار گرفته است.
 


پیش از این شرکت کیا اعلام کرده بود که کیا استینگر دارای شتاب 5.1 ثانیه ای و بیشینه سرعت 270 کیلومتر بر ساعت است اما گویا این میزان سرعت و شتاب،  نتوانسته مسئولان کیا را راضی نگه دارد که حال پس از گذشت 5 ماه شاهد حضور نسخه ی قوی تر آن هستیم.
 


کیا استینگر دارای قدرتی 365 اسب بخاری و شتاب 4.9 ثانیه ای است و بدین سبب به قوی ترین و سریع ترین خودروی تاریخ شرکت کیا تبدیل شده است. کیا استینگر از نظر شتاب رقیب خودرو هایی همچون Audi S5 Sportback و Mercedes-AMG C43  که شتابی 4.7 ثانیه ای دارند، به حساب می آید.

در زیر کاپوت کیا استینگر پیشرانه ی 6 سیلندر 3.3 لیتری Twin-turbo قرار دارد که قدرت 365 اسب بخاری و گشتاوری 700 نیوتون متر را در دسترس سریعترین خودروی تاریخ کیا قرار می دهد.
 


کلید واژگان
نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.