شناسه خبر : 427126
تاریخ انتشار :
آغاز فروش آریزو 5

آغاز فروش آریزو 5

گروه صنعتی مدیران خودرو که قول داده بود مدل جدید خودروی خود یعنی آریزو 5 را دو ماه دیگر وارد بازار کند ، این خودروی خود را در نمایشگاه شیراز رونمایی و فروش ویژه آن را اغاز کرد.

خودرونگاران - بنا به گفته  نایب رییس شرکت خودروسازی چری، ایران پس از شیلی و چین سومین کشوری است که شاهد رونمایی و معرفی آریزو5 در آن هستیم. تولید این خودرو در ایران با مشابه محصول سی.بی.یو ساخته شده درکارخانه مادر یکسان است.
وی پیش از این گفته بود : ماهانه بیش از 10 هزار خودرو آریزو5 در چین فروخته می شود و در آینده ای نزدیک این خودرو در کشورهای پرو، آرژانتین و برزیل رونمایی و معرفی خواهد شد.
ژانگ مدیرعامل مدیران خودرو از آمادگی برای تولید سالانه دو هزار دستگاه آریزو5 در این خودروساز داخلی خبر داد و تولید این محصول را در ادامه حضور پرقدرت تَر برند چری در ایران اعلام و ادامه داده است : پیش بینی می شود که آریزو5 در سگمنت خود موفق و رقیبی جدی برای دیگر خودروهای هم رده باشد و باید بگویم برند چری در ایران از آینده خوب و روشنی برخوردار است.
محصول آریزو5 در سه مدل cvt excellent با قیمت 717 میلیون ریال، cvt luxury به قیمّت 667 میلیون ریال و mt comfortable با قیمّت 597 میلیون ریال عرضه خواهد شد.
بنابراین گزارش، رادین پیمان فر مدیرعامل خدمات پس از فروش مدیران خودرو، نیز گفت: تا قبل از تحویل اولین خودروهای آریزو5 قطعات و لوازم یدکی این خودرو جدید در شبکه توزیع خواهد شد. هم اکنون قطعات و لوازم یدکی این خودرو در گمرک ایران قرار دارد و آماده ترخیص است، آموزش های لازم در خصوص تعمیر و نگهداری محصول آریزو5 برای کارکنان شبکه خدمات پس از فروش مدیران صورت گرفته است.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.