شناسه خبر : 431889
تاریخ انتشار :
نمایشگاه صنعت خودرو در سمنان گشایش یافت
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های صنعتی و بازرگانی استان سمنان :

نمایشگاه صنعت خودرو در سمنان گشایش یافت

خودرونگاران- مدیرعامل شرکت نمایشگاه های صنعتی و بازرگانی استان سمنان گفت: نمایشگاه صنعت خودرو و صنایع وابسته در سمنان به مدت پنج روز با حضور شرکت های داخلی و نمایندگان تولیدکنندگان خارجی برپاست.

به گزارش خودرونگاران به نقل از ایرنا،‌ عبدالحمید دربانیان افزود: نمایشگاه صنعت خودرو و صنایع وابسته از سه شنبه بیست و یکم تا شنبه بیست و پنجم دی 955 به مدت پنج روز، در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان سمنان برپاست و از ساعت 16 تا 22 میزبان بازدیدکنندگان است.
وی با اشاره به اینکه بیش از 111 شرکت تولیدی و صنعتی داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور دارند، افزود: از استان سمنان شرکت تولید اتوبوس عقاب افشان، نگین خودرو، نمایندگی سایپا، نمایندگی ایرانی کیاموتورز، آسیا لنت، نمایندگی مدیران خودرو و تیراژه خودرو در حوزه صنعت و تولید قطعات خودور و صنایع وابسته در این نمایشگاه حضور دارند.
 مدیرعامل شرکت نمایشگاه های صنعتی و بازرگانی استان سمنان گفت: از شرکت های خارجی نیز نمایندگانی از هیوندا، تویوتا و کیا موتورز در نمایشگاه صنعت خودرو و صنایع وابسته در سمنان غرفه دارند.
دربانیان با اشاره به این که این نمایشگاه با حضور شرکت های ایرانی و خارجی در 166 غرفه برپا شده است، خاطرنشان کرد: شرکت اسپرت تهران با ارائه لوازم تزئینات خودرو نیز در این نمایشگاه حضور دارد تا در این حوزه نیز در نمایشگاه صنعت خودرو و صنایع وابسته در سمنان نماینده ای حاضر باشد و علاقه مندان این بخش نیز به نمایشگاه جذب شوند.
 مدیرعامل شرکت نمایشگاه های صنعتی و بازرگانی استان سمنان با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه صنعت خودرو و صنایع وابسته در سمنان بهترین فرصت برای شرکت های خودروسازی، فعالان حوزه صنعت خودرو است تا با شرکت های سازنده در دیگر نقاط کشور آشنا شوند، گفت: صنایع خودرو و قطعات آن نقش مهمی در حمل و نقل و افزایش امنیت جاده ای دارند.
 نمایشگاه صنعت خودرو و صنایع وابسته، چهارمین نمایشگاه صنعت خودرو در استان سمنان است.


نظرات

نظر شما

: : :


ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.