شناسه خبر : 607863
تاریخ انتشار :
نمایش مکمل‌های سوخت گت در نمایشگاه خودروی مشهد

نمایش مکمل‌های سوخت گت در نمایشگاه خودروی مشهد

خودرونگاران - برند گت حضور نمایشگاه مشهد را فرصتی برای معرفی محصولات خود می‌داند.

به گزارش خودرونگاران ، قاسم بیگی رییس فروش قطعات آرین درباره برنامه این شرکت در نمایشگاه خودرو مشهد گفت: در نمایشگاه مشهد همانند نمایشگاه‌های پیشین در سال جاری حضور داریم و  محصولات  برند گت را معرفی می‌کنیم.
 
وی درباره محصولاتی که در مشهد نمایش داده شده است اظهار کرد: محصولات ما متفاوت است.  از محصولاتی همچون، اوکتان بوستر،انژکتورشور، کاتالیزورشور که می‌تواند به طور مستقیم توسط کاربر داخل باک بنزین ریخته شود گرفته تا محصولاتی مانند انجین‌فلش و مایع محافظ موتورکه کاربرد آن در مجتمع های خدماتی و تعمیرگاه ها امکان‎‌پذیر است.

بیگی درباره فروش این محصولات که با آخرین تکنولوژى روز آلمان ارائه مى‌شود تصریح کرد: فروش ما تنها از طریق شبکه نمایندگی‌‌های لاماری در سطح کشور صورت می‌گیرد و برخی فروشگاه‌های مجازی نیز محصولات این برند را ارائه می دهند.

نمایش+مکمل‌های+سوخت+گت+در+نمایشگاه+خودروی+مشهد
نمایش+مکمل‌های+سوخت+گت+در+نمایشگاه+خودروی+مشهد
نمایش+مکمل‌های+سوخت+گت+در+نمایشگاه+خودروی+مشهد

 
به گفته رییس فروش این برند، در آینده نزدیک محصولات جدید GAT در حوزه دیزل و مکمل های خودروهایی دیزلی نیز به بازار معرفی می‌شود.
 
بیگی درباره توسعه فعالیت‌های گت نیز اظهار کرد: در حال حاضر هدف ما افزایش تیراژ عرضه است. همچنین با رویکرد توسعه فعالیت‌ها، مذاکراتی با شرکت‌های خودرویی داشتیم که این محصولات را به مراکز خدمات پس از فروش خودروسازی‌ها  نیز ارائه دهیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه نمایشگاه مشهد، نمایشگاه مهمی برای ما است گفت: نمایشگاه مشهد به‌عنوان دومین رویداد نمایشگاهی کشور برای مااهمیت بسیاری دارد و بر همین اساس، این نمایشگاه را فرصت خوبی می‌دانیم تا فروشندگانی که تمایل دارند توزیع محصول ما را در شهر مشهد داشته باشند، از طریق نمایشگاه با ما ارتباط بگیرند.

گفتنی است نمایشگاه خودرو مشهد تا سی و یکم شهریور ماه ادامه دارد و میزبان بازدیدکنندگان است.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.