شناسه خبر : 610095
تاریخ انتشار :
کاهش فروش و درآمد ولوو در سه ماهه سوم

کاهش فروش و درآمد ولوو در سه ماهه سوم

خودرونگاران - ولوو ضمن کاهش فروش در سال‌جاری، رشد اندکی را برای سال 2025 پیش‌بینی می‌کند. این کامیون‌ساز سوئدی از سفارش کمتر در اروپا و ایالات‌‌‌متحده خبر داد.

به گزارش خودرونگاران  به نقل از ایسنا، مدیرعامل این شرکت می‌‌‌گوید: مشتریان از سفارش اجتناب می‌کنند، زیرا به توسعه اقتصادی تا سال 2025 نگاهی محتاطانه دارند. درآمد ولوو در سه‌ماهه سوم کاهش یافته است، زیرا این کامیون‌‌‌ساز با کاهش تقاضا مقابله می‌کند. فروش خالص ولوو در سه‌ماهه سوم سال 2024 نسبت به مدت مشابه سال قبل 12‌درصد کاهش یافت و به 117میلیارد کرون (10.27میلیارد یورو) رسید. این شرکت اعلام کرد که سود عملیاتی تعدیل‌شده به دلیل کاهش فعالیت حمل‌ونقل و ساخت‌وساز به 14.1میلیارد کرون (1.3میلیارد دلار) کاهش یافته است. تحلیلگران، سود عملیاتی ولوو را 15.05میلیارد کرون پیش‌بینی کرده بودند.

مدیرعامل ولوو گفت: کل تحویل کامیون‌‌‌های ما در مقایسه با سال قبل، 16‌درصد کاهش یافت. وی افزود: تحویل کامیون‌‌‌های سنگین در مقایسه با توسعه بسیار قوی در سال گذشته، 9‌درصد کمتر بود. همچنین تحویل ماشین‌‌‌آلات 12‌درصد نسبت به سه‌ماهه سوم سال 2023 کاهش داشته است. این شرکت می‌گوید که برای افزایش تقاضا برای کامیون‌‌‌های برقی باید کارهای بیشتری انجام شود. به گزارش «ایسنا» از بلومبرگ، ولوو اعلام کرده زیرساخت شارژ باید گسترش یابد.


کلید واژگان
نظرات

نظر شما

: : :


ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.