شناسه خبر : 551442
تاریخ انتشار :
خودروسازان به نمایشگاه خودرو شمال کشور می روند
۲۲ تا ۲۵ شهریور امسال؛

خودروسازان به نمایشگاه خودرو شمال کشور می روند

خودرونگاران_نمایشگاه خودرو شمال کشور(استان مازندران) در روزهای 22 تا 25 شهریورماه جاری با حضور خودروسازان در بخش های سواری و تجاری برگزار خواهد شد.

به گزارش خودرونگاران به نقل از پایگاه خبری «عصر خودرو»، استان مازندران با دارابودن دو شرکت ایران خودرو مازندران(سایت خودروسازی خزر) و سایپا خزر، تبدیل به یکی از قطب های صنعت خودروسازی و قطعه سازی کشور شده است و حال پذیرای خودروسازان داخلی و خارجی در نمایشگاه خودرو شمال کشور خواهد بود.

براساس این گزارش، در اهمیت استان مازندران برای خودروسازان داخلی همین بس که به تازگی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازدید از خطوط تولید سایت خودروسازی خزر، از تولید محصول جدید «ری‌را» در این سایت تولیدی با نگاه و تمرکز بر تولید داخل خبر داد.

نمایشگاه خودرو شمال کشور پس از نمایشگاه های خودرو تهران، فارس، کردستان و مشهد مقدس، پنجمین نمایشگاه خودرو در سال جاری خواهد بود که پذیرای خودروسازان داخلی و خارجی می شود.

نمایشگاه خودرو شمال کشور(Mazandaran Auto Show 2022) در 22 تا 25 شهریورماه جاری از ساعت 16 تا 22 پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان صنعت خودرو و قطعه سازی کشور خواهد بود.

یادآور می شود که قائمشهر، جنب پل تلار، محل دائمی نمایشگاه بین المللی مازندران نیز مکان برگزاری نمایشگاه خودرو شمال کشور اعلام شده است.

[عصر خودرو][instagram link]
برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.